3 Etika Temuduga

Soalan Penemuduga :

What are things that motivate you in the work?

Jawapan Ditemuduga (Sepatutnya) :

I'm driven by the best result to make sure I will do the best for my work.

Jawapan Gua :

I'm motivated by cute girl in the office

--------------------------

Soalan Penemuduga (Sepatutnya)

Do you memorize some of basic formula in accounting?

Soalan Penemuduga (Sebenar)

Do you memorize surah-surah in juzuk Amar?

-------------------------

Soalan Penemuduga (Sepatutnya)

Please explain to me the basic sales methodology?

Soalan Penemuduga (Sebenar)

Please read Doa Qunut

-------------------------

Alhamdulillah gua lepas persoalan-persoalan di atas. Secara langsung gua akan memulakan kerjaya baru gua di sebuah syarikat swasta di USJ, Subang Jaya pada minggu depan.

Ini baru interview kerja. Gua akan reconsider balik impian gua untuk menyertai rancangan Imam Muda.

3 487 batang pen patah:

Tanpa Nama berkata...

Ashe berkata: boleh x usha2kan post yg sesuai tok aku..

Achan Sinclair berkata...

ko hapal doa qunut?hahaha

Tanpa Nama berkata...

Ashe berbicara: Qunut panjang ke qunut pendek?ahaaaaa~