1 Awak Gay, Saya Tak OK


Lu kenal Azwan Ismail? Gayanya tak lari jauh dari lelaki-lelaki biasa, namun jauh di sudut hatinya mungkin mampu mengalahkan Azwan Ali. Dia adalah seeorang jurutera berbangsa Melayu yang berusia 32 tahun. Dia kata dia mengambil 30 tahun untuk mengenal dirinya dan kini dia mampu berkata 'Saya Gay, Saya OK' di YouTube. Hebat bukan? Kini dia berani berhadapan dengan Mak Long dekat Gemecheh, Negeri Sembilan dan bercakap, Mak Long, saya gay dan saya ok.

Mungkin selepas ni Azwan Ismail akan menjadi benchmark kepada warga Malaysia bersuara tentang orientasi seksual mereka yang taboo dari pandangan umum atas dasar Seksualiti Merdeka. Selepas menjadi benchmark, selepas ini mungkin Azwan Ismail boleh menjadi rakyat Malaysia pertama yang upload video porno homoseksual di Red Tube (mungkin PERTAMA). Apa lagi kemungkinan terjadi selepas Seksualiti Merdeka?

  1. Brader yang jual satay ikan depan Sek Keb XYZ akan mengaku," Gua sebenarnya horny bila melihat kanak-kanak datang membeli satay dengan gua". "Gua pedophilia ,gua OK".
  2. Apek tokey kedai eksoz pulak buat pengakuan, "Gua memang tak tahan usha lubang ekzoz ni". "Gua suka anal, gua OK".
  3. Sepasang suami isteri yang pada fizikalnya nampak normal sering bersiar-siar di taman tasik pada hujung minggu, namun dalam jiwa mereka ada unsur kejam yang tak dapat dihuraikan secara kata-kata. "Kami BDSM, kami OK"
  4. Encik Raja adalah seorang penternak kambing jenis Boer yang terkemuka di dalam negara, namun kambing bukanlah sekadar sumber rezekinya, ia lebih dari itu. Ini telah diakui Encik Raja melalui videonya di YouTube, "Saya zoosexuality dan saya ok."
  5. Jay adalah seorang kakitangan kerajaan dan bekerja sebagai seorang penjaga rumah mayat. Kerjanya bukan main-main, Jay sering menghantar kisah seram ke majalah Mastika. Namun sebenarnya Jay bukanlah seorang yang penakut dengan mayat, malahan dia adalah pencinta mayat. " Saya necrophilia, saya OK"
Inilah penangan Seksualiti Merdeka.



1 487 batang pen patah:

Tanpa Nama berkata...

Aku rase die ni ade psychology problem.cume die x sedar or perasan.Siyes aku cakap ni..mmgla orang lain x boleh nak faham macamane die rase...tapi sape kite ni nak langgar hukum tuhan??Jangan biasakan ape yang 'biasa'...tu je pesan aku..Aku doakan dia cepat sedar dan brtaubat..salam..