1 Harris Zahari vs Achan Sinclair

The Epic of Grunge

Haha..damn!! Gua rasa macam gambar ni lama sangat lak. Gambar gua time belajar dulu, zaman pakai jeans seasoned lawan dengan kasut converse 22 karat. Sekarang kod pemakaian harian gua berat dressing ke arah budak-budak opis. Kira Achan tengah cuti sat beberapa ketika ni. Haha.. But don't worry. Achan will be back!!

Lagi satu pesanan gua kat budak-budak sekolah zaman sekarang, gitar gua bukan Strat tapi Jag. Gitar ala-ala Kurt Cobain. Lu kenal Kurt Cobain? Lu tau tak lagu Smell Like Teen Spirit? Tak tau??!! Bagi gitar korang kat mak korang cakap suruh buat fire starter nak bakar sampah.

Negative Scanned | Fuji Pro NPZ 800 (expired)
Hasselblad 500CM + Carl Zeiss Planar T* 80mm ƒ2.8
Tronoh, Perak, Malaysia.


Tukang Gambar : http://www.azinuddin.com

1 487 batang pen patah:

encikBoy berkata...

cam tawu je pot tuh...