2 Tuan Haji Achan. Amacam? Ke Ada Yang Meludah?

Tadi gua pergi Menara Tabung Haji bersempena Maulud Nabi yang baru lepas ni. Bukan gua yang nak pergi haji tapi mak bapak gua. Kalau gua pergi haji risau jugak takut tak nampak Kaabah kang. Balik jual cerita kat Mastika. Nauzubillah..

On the way gua nak balik Damansara, suatu ke sesakan lalul intas berlaku di tengah kotaraya. Agak haram di situ. CD Kompilasi Nasyid Terbaik 2 gua dah tawaf nak masuk dua kali, tayar kereta tak pusing-pusing jugak. Gua sikit punya hangin pun ada. Nak panjat bumbung kereta ke bumbung kereta depan suruh depa gerak pun leceh jugak sebab mak gua ada dalam kereta.

Tunggu punya tunggu rupanya ada eksiden runcit-runcit je, kes cium bontot kereta je. Segala permasalahan masyarakat yang sering mengakibatkan jem tatkala eksiden diceritakan dalam lagu One Republic di bawah.


2 487 batang pen patah:

Tanpa Nama berkata...

Bro,

Lu ada masuk Raja Lawak musim ke 4 ke bro.....???

Wa tgk lu punya muka mcm ada iras2 peserta finalis RJL S4....

Sorry la bro sbb lu tak menang....

Achan Sinclair berkata...

Salah orang tu, lu boleh usha lakonan gua dalam Twilight