2 Lu Ingat Penganggur Tak Ada Outstation?

Ok, ini malam last gua dekat rumah. Esok gua nak kena bertolak ke Harvard. Bukan Harvard kat US tu, CGPA macam orang makan semut jangan mimpi gua nak sambung belajar dekat sana. Gua maksudkan Harvard yang terletak di Sungai Petani. True tak true lah, sempoi-sempoi dia taruk nama Harvard dekat Sungai Petani.

Tujuan gua ke sana adalah untuk berkursus yang gua anggarkan paling kejap sebulan, paling lama dua bulan. Gila babi lah lepas ni, gua dah kira boleh dpanggil lepasan Harvard. Mencarut dalam bahasa penjajah memang lajulah.

Sepanjang perjalanan gua ini, kalau blog tak dak update maknanya Harvard Sg Petani tak dak talian internet. Mungkin gua tengah sibuk kena paksa hapal sifir punca kuasa 8.4632.

*Terima kasih kerajaan Malaysia..haha

Gua dengar cerita Harvard tu hotel. Sepanjang kursus gua ni, makan semua standard dari dapur hotel. Ada jugaklah angan-angan orang datang hantar bekfes kat katil sambil tutup roti canai pakai penutup besi semi-hemisfera tu. Perrghh...

Dengar kata kat sana ada padang golf. Senang-senang gua belajar main golflah. Gua tengok Tiger Wood macam tu punya rupa pun boleh tahan skandal sana-sini. Tu gua jadikan motivasi.

Selama gua duduk dekat Negeri Jelapang Padi ni, gua target nak jejak sawah. Bukan gua batak sawah, belakang rumah opah gua pun ada sawah. Tapi sawah oranglah. Leceh jugak masuk sawah orang lepas tu nak main elak-elak dengan peluru tabur. Macam mana gua nak duduk tepi benteng sambil main gitar buat lagu kan? Hilang kosentrasilah.

Okay, doa gua yang seronok-seronok aja. Contoh doa "Harap-harap Achan satu bilik dengan Juliana Evans,..amin"

Chalo bete..

2 487 batang pen patah:

Bajet berkata...

Good Luck bro kelas jangan ponteng hahaha

Achan Sinclair berkata...

Duit tu beb.,..haha