3 I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair

Gatsby Deodorant. Apa lu ingat Gatsby ni ada kua cap wax rambut je ke? Lu jangan terkecut pulak kalau Tencho buat deodoran. Mandi payah sikit la nak shampoo bulu ketiak kasi hilang minyak, karang tak sah sembahyang pulak.

Gua percaya dengan sepenuh hati, bukan setakat lelaki metrosexual saja yang familiar dengan jenama ni. Golongan homosexual, golongan rempit, budak shuffle, brader keje kerajaan sama pak cik felda pun dah get along sama brand ni.

Bersempena dengan itu, Gatsby telah melancarkan Gatsby Deodorant Street Fair yang bakal berlansung di ruang legar, level tanah, Times Square KL. Bukan dekat New York tu. Kalau brader-brader duduk KL tak tau gak Times Square tu memang macam doa mintak pelempang lah. Kepada pak cik di Felda Lempoyang sana, pak cik boleh hadir ke Times Square dengan menaiki monorel ke Station Jalan Imbi. Kalau pak cik tak tau monorel yang tayar berapa tu, saya sarankan pak cik tahan teksi aja. Mudah. Tapi pak cik jangan sampai awal sangat, event start pukul 10 pagi sampai ke 5 petang.

Gua galakkan budak-budak gothic dekat Time Square tu join sama. Dah pakai baju kot dekat Malaysia, tu dah satu tindakan bengap. Lepak sepanjang hari pakai kot, tu lagi bengap. Buatlah satu tindakan bijak seumur hidup anda dengan pakai deodoran, untuk mengelakkan caci maki bila ada orang berselisih dengan lu.

Dekat Street Fair ni memang banyak game dia, tangkap kumanlah, sumo pakai airbag lah, ntah banyak la sangat game dia. Pastu banyak pulak hadiah dia, antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi melalui cabutan bertuah adalah barangan elekteronik, komputer,telefon bimbit dan baucar tunai berjumlah lebih dari RM 15,000!! Haram, tak payah kerja 5 bulan.

Untuk keterangan lanjutan, sila tekan www.gatsby.com.my/streetfair

Gua akhiri post ini dengan kata-kata hikmah berbunyi "Memakai deodoran mampu menjana hubungan baik sesama manusia."

Sekian

3 487 batang pen patah:

kersani berkata...

bro, link lu tak jalan beb!

:D

encikBoy berkata...

1 - link ko tu betol, cume hyperlink yg mcm aneh...

2 - aku da nk masok bulan ke 9 kije kt sinih.. tapi aku xpenah lagi pegi Times, and aku tatao caner nk pg... ahhahaha

Achan Sinclair berkata...

tq kersani..

boy..lu noob