1 Gua Lepak Dengan Dato'-Dato' (Depan TV)


Kelmarin gua dan warga Venice Hill menonton siri bual Soal Jawap bersama Datuk Seri Utama Rais Yatim yang dihoskan oleh Dato' Manja Ismail.

Yang menarik perhatian gua selain Dato' Manja menunjukkan dia tak bikin homework sampai beberapa kali tersilap memberi soalan dan fakta hingga skop kerja kementerian pun salah teka jugak!! Aduss!! Baik pakai hos bomba.

Dan ditambahkan juga bila Datuk Rais Yatim nak cerita pasal 'had minima waktu iklan di Malaysia'. Dia dah start intro story pasal had iklan di Thailand selama 7 minit dan di negara-negara jiran. Dia nak cakap macam ada beberapa stesen yang tak wajar nak lenjan iklan sampai 12 minit (TV3).

Elok Rais Yatim nak start hujah..tarik napas.. "Mengapa perlu kita menghadkan waktu minima iklan adalah..."

"Datuk Seri, kita terpaksa berhenti seketika untuk memberi laluan kepada iklan," celah Dato' Manja lantas memotong stim Rais Yatim.

Sungguh ironi..haha

1 487 batang pen patah:

neo berkata...

haha..terbaik..

aku suka rais yatim ni sbb martabat bahasa melayu. tu aku plg tabik la kat dia dari dulu sampai sekarang.

yg lain2 tu...malas nk komen.