3 Surat Gantung Jawatan Penganggur

Esok gua bertolak ke Farmer River atau orang utara panggil Sungai Petani. Maka selama pemergian gua ini, gua mengantung jawatan Presiden Persatuan Penganggur Negeri Selangor tak bertali sebab untuk minggu ni gua tak menganggur. Maka sepanjang minggu ni blog gua tak update. Insyallah, minggu depan gua menganggur balik dan gua sambung menulis seperti biasa.

Sebagai pengubat rindu kalian, gua bawakan poster rare Achan Sinclair berpakaian sexy bersama adik gua yang bajet mat salih serta berlatar belakangkan burung Flamingo di Zoo Negara. Usia gambar mungkin hampir mencecah 20 tahun. Jangan simpan dalam bilik air ok? Babai~




3 487 batang pen patah:

Abang Ben berkata...

ya Allah... comelnya lu... rasa nak gomol je...

Tanpa Nama berkata...

hang watpa p sg.petani?g merisik anak dara ka?
From:kawan lama...xjumpa.

Achan Sinclair berkata...

Bro Ben : So cute sampai skang..haha

TakDakNama : Ada projek runcit-runcit..haha..