3 Efek Rama-Rama : Menghormati Orang Tua Adalah Penting, Lagi-lagi Kalau Dia Boss Bapak Anda

1998.

Family Day Petronas, PERMATA

Gua tengah ambik lap tajam. Gila babi tajam!! Kalau kena jari boleh luka!!

Powww!!!!

Perlumbaan go-kart terpaksa diberheentikan. Sekali kereta go-kart gua sudah panjat kereta go-kart Tan Sri Hassan Marican daa. Selamat bodyguard dia tak tembak gua dari jarak dekat. Kesian dekat budak darjah 5 tu kot. Sunat pun baru lepas pantang. Kang musnah cita-cita dia nak masuk asrama.

+ + + + + + +

2010



Tan Sri Hassan's Last Day, KLCC.

Tan Sri Hassan dah pencen, dan gua masih menganggur.

.....

Nyesal gua tak salam cium tangan dia mintak maaf time eksiden tempoh hari. Mungkin dia simpan dalam hati lagi kot.

Adios Tan Sri!!

3 487 batang pen patah:

Bajet berkata...

Haha x dela acan. Dia x ambik hatinya.

oYaMa berkata...

haha..acan.. dia fan MU tuh.. :P

Achan Sinclair berkata...

Bajet

Lu mana tau..misai masing2 sama itam..ops..hehe

----

Oyama

Tak nyesal aku panjat atas go-kart dia