0 Dalil Kenapa Gua Patut Cari Kerja #1

Pengendali rangkaian telepon bimbit gua, Meksis telah memotong perkhidmatan telepon gua sementara waktu akibat gagal melangsaikan bil-bil yang tertunggak. Kepada CEO-CEO diluar sana, apalah bezanya lauk makan tengahari korang kalau korang hire seorang graduan muda berkaliber ini. Berapa senlah gaji dia. Kesian dia nak telepon pun kena cari public phone.

Oh ya, tadi gua cari public phone area Jalan Duta dan yang gua jumpa hanyalah Pak Gad Nepal. Gua teruskan pencarian ke SOHO, dan tak ada. Last sekali sampai Sri Hartamas baru jumpa. Apa susah sangat ke nak pacak pondok telepon sebatang? Dulu-dulu time gua sekolah rendah bersepah pondok telepon, jalan 2-3 langkah aja dah terlanggar pondok telepon. Tu la, semuanya asyik deng 'Potong, potong!!'

0 487 batang pen patah: