6 Bola Sepak Malaysia Menuju Gol Pihak Lawan Atau Menuju Bumbung Stadium?

Kelmarin lepas Malaysia bukan main eksyen time menang bola dengan team Thailand. Time balik dari stadium, masing-masing berbuah bangga di dada. Sampai pemain simpanan pun jalan berkepak. Walhal masa perlawanan tu, cameraman pun tak lalu depan dia, jauh sekali masuk TV. Masing-masing dah pasang niat nak bercinta dengan artis bila balik Malaysia nanti.

Malam ni kita tengok apa riak wajah pemain Malaysia. Adakah masing-masing berebut nak sepak bola sampat cecah bumbung stadium? Kalau kalah pun, orang paper pandai buat cerita. Tak percaya usha la tajuk paper kalau Malaysia kalah.

  • Bola Sepak Malaysia Umpama Kapal Bocor Tapi Masih Belum Tenggelam
  • Malaysia Silap Percaturan
  • Tewas Bukan Selamanya
  • Hidup Bola Sepak Malaysia Perlu Diteruskan

notaKaki : Weh budak-budak Man U. Amcam? Tak kan dah diam lepas kalah, ditambah pula dengan kemenangan Arsenal...perrghh.

6 487 batang pen patah:

oYaMa berkata...

hoit..takper2..kalah yg takder la memalukan sgt..haha.. takper2 leh kejar lagi.. beza 3 point ngan chelsea..seb baek dia pun seri je~ haha..

Sarsir berkata...

skali derang menang lak can...
ape tajuk brita sok neh..
haha

Achan Sinclair berkata...

Malaysia singkirkan Laos

Laos Bukan Tandingan Harimau Malaya

Kemarau Emas Kian Berakhir

Bajet berkata...

haha belum lagi final lawan vietnam kot.

taufiq aqmal berkata...

Prestasi skuad Harimau Malaya masih boleh dibanggakan

oniechan berkata...

dehaha..biarla diorg weh...slalu asek kne kutuk jer..skali skale nk gk kne puji..ikot mase la..time kutuk..time puji..balance~ haha