3 1Entri 1Malaysia #8 : Jalan Kelam-kelam

Gua dapat crown lagi, kali ke-2 dalam tahun ni. Agak-agak esok gua isytihar cuti umum ok tak? Atau pun bubar DUN? Macam mana gua boleh dapat crown? Nantikan post panjang untuk esok hari. Hari ni gua nak settle hal-hal akademik dan merancang masa hadapan. Maka gua tak ambil masa yang panjang untuk menulis.

Gua tengah planning nak cari supervisor untuk supervise gua untuk master program..doakan gua jumpa jodoh esok macam dalam drama, buat-buat langgar awek depan library pastu buku awek tu jatuh then gua berkenalan. Baru seronok duduk kat kampus, macam filem yang Prof Razak Moheiden buat pakai buku lali tu~haha

Ni pun tengah berbelah bagi untuk beberapa option bagi gua meneruskan kehidupan. Harap-harap jumpa jalanlah..amin

3 487 batang pen patah:

Bajet berkata...

waa bagus la acan ko nak buat master.

Abang Ben berkata...

Master of Puppets?

speedrider berkata...

bila gua tengok ayat lu, gua rasa gua nak suruh Abang Ben jadi supervisor gua nanti.. Waakakak... Mintak lulus jelah...