4 1Entri 1Malaysia #23 : Antara Cinta dan Kerjaya



Gua sikalang bergelar bekas pelajar UTP, ada mana-mana HR company yang mengular sambil baca blog gua ni janganlah sombong sangat. Reserve la 1-2 seat untuk gua dalam company tu. Gua tak memilih kerjaya, CEO ke CIO ke Principal Analyst ke Partner pun ok. Janji gua boleh beli BMW 5 Series dalam masa 2 bulan.

Sekarang ni gua sibuk jadi broker rumah, jual rumah Abah gua. Sapa-sapa nak lepak kat bungalow atas bukit tepi bukit sebelah sungai, seberang kampung orang Asli sambil hisap curut Cuba silalah pm gua. Mana tau Abah gua bagi komisen untuk gua beli BMW sebijik.

4 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Berape harge bro? (Muka ketat)

Achan Sinclair berkata...

Dalam 330k..harga boleh nego..(nada serius)

zHee berkata...

BUMP! for the nice item.

ejat berkata...

boleh pos ke?or COD je?