2 1Entri 1Malaysia #15 : Kehidupan Seorang Penjahat

Di malam yang tenang, bulan pun sayup-sayup kelihatan,

-----

"Achan, ko kena tolong aku ni!! Aku ada job besar ni,"

"Apa dia? Cakap slow-slow. Jangan kalut sangat,"

"Aku tengah perang ni. Perang besar ni!! Dia punya pengikut tak nak beratus pulak."

"Kalau aku tolong ko nak bagi apa?"

"Hmm..aku bagi machine gun sama diamond ring,"

"Ahh...aku nak bullet proof limousine,"

"Ok lah!!"

----

----

----

Seronok hidup macam ni, dapat hadiah tiap-tiap hari. Orang UMNO pun boleh keluar parti kalau macam ni.

----

----

kataKunci : MafiaWars

2 487 batang pen patah:

sarhanah berkata...

acan makhluk pelik. x tido mlm. asek berperang jer

Achan Sinclair berkata...

Nur..awak boleh panggil saya pejuang kemerdekaan..nampak maskulin sket..ahaha