1 1Entri 1Malaysia #12 : Musik Petang Hujan Ini



Gua rasa sedikit mellow ketika ini, mungkin disebabkan gangguan hormon. Nak buat kerja pun dah tak ada kerja, nak mintak kerja pun rasa macam ekonomi negara membuatkan company tak mau amik pekerja baru. Tengok movie pun rasa macam nak penerajang pelakon-pelakon baru ni, tak dak gaya Al Pacino sama Robert De Niro langsung. Berlakon filem macam berlakon teater Majlis Perpisahan Guru Besar time sekolah rendah. Tak dak kualiti.

Tak pa, gua nak habiskan masa-masa terakir gua di UTP dengan keamanan. Gua kepilkan gambarajah gua dan rakan-rakan ketika dibelanja supervisor gua, Mr Hilmi Hasan aka Bro Tu-Pac. Sayonoara FYP!! Hahaha


1 487 batang pen patah:

Abang Ben berkata...

eh gitar tak distort dah eh PADI. Tak ganas ah camni...