3 Forum Perdana Tentang Kawan


*Izhar (Kanan Sekali), bersama pasukan lautnya.



Satu hari gua ada bawak seorang antara best buddies gua time sekolah. Nama dia Izhar Hasim Nur Hamzah, kerja dia bawak kapal atau Malim 2, entah apa-apa pangkat dia ni. Muka tak berapa nak orang, tapi sebab wallet dia memang sedap maka gua memang sayang dia lebih.

Kedatangan Izhar adalah lebih kepada amal jariah untuk membelanja gua dan rakan-rakan ketika Convofair yang lepas. Maka gua perkenalkanlah Izhar kepada rakan-rakan serumah gua, sebab gua pasti perangai mereka tak jauh berbeza.

Ikutilah bualcara antara Izhar dan budak rumah gua yang berlaku di Restoran Ameeth bulan lalu:

Ajak : Lu sekolah sama dengan Acan ke dulu?

Izhar : Aah..sama time form 4 sampai form 5.

Ketek : Dulu sekolah mana?

Izhar : Dulu Sains Sultan Ahmad Syah, pas tu kena terajang sebab masalah disiplin.

Ketek & Ajak : Wooo...

Izhar : Tapi masuk sekolah dekat Klang pung hampir-hampir nak kena tendang juga.

Ajak : Apa kesalahan yang lu buat?

Izhar : Salah pilih kawan (Sambil memandang tepat ke mata gua)

3 487 batang pen patah:

Bajet berkata...

haha salah pilih kawan ye. Dia masuk sekolah kita time form 4 ke?

oniechan berkata...

haha..amek se-das!mendalam mkna jelingan tuyh~

Achan Sinclair berkata...

korg pun kawan aku..ahaha