0 Persiapan Rapi Menghadapi Amy Search


Sebagai persiapan menghadapi persembahan Amy Search di Tronoh, gua, Norman, Zaimi dan Mustah mengambil inisiatif untuk membuat sedikit latihan suara di Pusat Karoeke Shogun sebagai persediaan. Suara masing-masing memang iras-iras Amy Search tengah selesema, jadi tiada masalah besar setakat nak jerit bait-bait lagu Gadis Ku sama Fantasia Bulan Madu.

Cuma semalam kami telah menjumpai kelemahan yang perlu kami baiki, iaitu stimina. Semua macam celaka stimina, lepas 2 jam masing-masing nak kelip mata pun dah tak larat. Macam mana nak layan konsert ala Konsert Search di Awan Biru? Glastonbury, jauh sekali. Tapi gua pastikan malam esok gua memberi dari persembahan dibawah stage yang terbaik.

Amaran Kepada Penduduk Tronoh : Sila jaga baik-baik anak anda yang berusia bawah 12 tahun ketika persembahan Amy nanti, takut terikut-ikut perangai gua nanti, jerit tak tentu arah. Lagi satu, jangan bagi dorang main kat moshpit, gua takut terpijak pulak.

notaKakiSeluarKetat : Ada sapa-sapa yang reti buat phheewwit ingin menawarkan perkhidmatan tutorial secara percuma kepada gua malam ni??

0 487 batang pen patah: