1 Peningkatan Populasi Manusia

Minggu ni adalah minggu konvo-eksyen di UTP. Rumah gua memang penuh dengan kehadiran bekas-bekas pelajar yang datang nak bersalam dengan Tun Mahathir. Asalnya sebuah bilik diperuntukkan untuk 2 orang, tapi populasi di bilik salah seorang bilik housemate gua dah menjangkau lebih dari 7 orang.

Jadi penyelesaiannya mudah. 2 Katil khas untuk tuan punya bilik. Untuk tetamu, siapa cepat dapat tidur kat lantai. Sapa lewat sikit kena tidur dapur, dan sapa yang paling lewat kena duduk dekat meja komputer main Dota sampai pagi untuk menunggu giliran tempat tidur. Tu pun yang tidur kat dapur boleh bantai tidur sampai pukul 11-12 tengahari. Selesa gamaknya duduk depan peti sejuk, asal orang bukak peti sejuk je rasa macam air cond.

Baru budak-budak ni sedar, bagaimana erti sebuah kehidupan

1 487 batang pen patah:

Hapi berkata...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....