3 How Punk Communicate??

"The first part of an effective communication strategy relates to organization itself. They need to identify their objectives, find out their resources and diagnosing their reputation."

Ungkapan dari pensyarah Corporate Communication gua, hafalan dari teori Paul Argenti mungkin.

Badan gua basah kuyup time datang kelas hasil dari air tumpah dari langit. Tu pun gua dah perah baju dalam toilet. Tak koperat langsung belajar dalam basah. Tapi gua harus pergi kerana pensyarah gua menarik, menarik bagi wanita berusia pertengahan 30-an. I know how to appreciate beauty creation..haha

"How do you want to identify the company's objectives guys? Yada..yada..yada"

Dia mula balik..

Mungkin doktor ni perlu mencari hasil Aldous Huxley untuk menjadi sedikit punk.

Atau menonton gelagat Nick Naylor dalam filem Thank You For Smoking.

Tak payah belajar corporate communication untuk satu semester.

3 487 batang pen patah:

ainsuffian berkata...

aku tau sapa lecturer ko achan..

Dr. Shahrina kan?kan?kan?

huhu..

"yada..yada..yada.."

Achan Sinclair berkata...

Hahaha..sapa lagi? Tak kan nak cakap Amzairi beauty creation..ahaha

izadchemuda@WhiteSnakeRevolver berkata...

Dr. Shahrina memang 'menarik'. Menarik sangat.