1 Hati Ku Dipermainkan Oleh Kantin Hospital Ipoh

Padan muka sama pihak kantin hospital. Malam ni dia tak boleh pekena gua buat kedua kalinya. Kali pertama gua ditipu oleh pihak kantin? Ceritanya begini, semalam time makan malam, gua usha la set makan malam ekslusif gua tu. Ada nasi putih bergred rendah, sayur air kaler purple dan menggembirakan gua ada ayam goreng rempah tapi diselubungi kuah kari. Serius hati gua berbunge-bunge usha ayam ni, nampak sedap sangat.

"Ahh..mungkin dia malas nak masak ayam dengan kari. Buat macam ni boleh bikin 2 menu sekaligus, ayam goreng berempah dan kari ayam..untung!!" gua bermonolog sedapkan hati sendiri. Elok gua suapkan nasi ke mulut, gua kunyah-kunyah. Gua syak ada yang tak kena. Kenapa ayam ni..rasa macam ikan?? Gua belek-belek 'ayam' tersebut. Dan sebenarnya 'ayam' itu adalah sepotong ikan bertopengkan ayam goreng berempah. Cis..pihak hospital mempermainkan perasaan pesakit seperti gua..

1 487 batang pen patah:

Bajet berkata...

semoga cepat sembuh bro.