0 3 Malam Tanpa Bintang

3 hari gua menetap di penjara Wad 8A. 3 hari gua tak nampak matahari, 3 hari hisap rokok sembunyi-sembunyi dan 3 hari gua tak usha awek-awek tempatan kecuali nurse-nurse yang sentiasa membelai gua 5 kali sehari. Tu pun gua tak tau macam mana wajah mereka sebab masing-masing pakai sut radioaktif, timbul jugak risau kalau-kalau diorang cabut mask tu masing-masing ada misai. Mungkin gua boleh pindah ke wad kardiologi.

Tadi doktor dah suruh gua balik KL walaupun ujian darah gua masih tak memberi apa-apa jawapan lagi. Mungkin doktor syak gua ni buat-buat sakit sebab nak tidur bilik air cond sama makan free lauk 'ayam' goreng berempah (rujuk post sebelum ini). Dalam hati gua dah jerit 'hooray'!! Bukan main suka hati, macam awek lu kasi main kayu 3.

0 487 batang pen patah: