6 Welkam Bek To UTP

Gua baru sampai UTP, nak kena cari tune belajar balik. Memang payah!! Sekarang ni before register masuk UTP nak kena bikin medical check up dulu. Nak kena pastikan bahawa students bebas dari virus H1N1. Gua baru lepas kemas bilik, tak boleh g check up nanti tak lepas sebab selsema sebab habuk. Kang tak memasal kena kuarantin. Nak beli rokok pun susah.

Gua dah make up bilik gua. Kasi ceria, ada burung cenderawasih beterbangan lagi kat bilik gua. Ohh damainya. Tema gua dalam bilik gua adalah..tak ada tema.



* Ini gitar gua Borhan (yang bersalut), Ariffin (gitar kayu).


Gua syak keadaan ni bertahan selama..sekarang ni pukul 2.30 pm. Lepas Asar kang porak-peranda kembali la. Kira ini bukti bahawa bilik gua pernah kemas jugak.. Oh ya..doakan kejayaan gua dalam semester terakhir gua yang untuk kesekian kalinya.. amin

6 487 batang pen patah:

Abang Ben berkata...

eh... mana poster Anuar Zain? Itu hari tampal kat dinding.

iLLy berkata...

wow.... pinknyeeee

Jairo berkata...

gitar ngko tu gay ker? hahaha kasi la satu nama awek tak la si borhan tu kesunyian hahahahaha

Hannah berkata...

hohoH~ PINK! ku merindui blik di utp jgk..

Achan Sinclair berkata...

Abg Ben

Poster Anuar Zain tu rumet gua rampas..dia jeles beb..

------

Illy

Dah jiwa i kan~ haha

-----

Jairo

Borhan tu sekolah laki dulu..lu paham2 la perangai budak skolah laki kan? hahaha

----

Hannah

UTP mmg best~

Bajet berkata...

Lawa bilik ko. Nanti boleh la aku datang melawat.