3 Rahsia Yang Dah Tak Mampu Gua Simpan

Gua kecik-kecik dulu buleh tahan jahil. Gua ada masalah dalam menentukan jantina Micheal Jakson. Ya, gua tau nama dia Micheal, tapi gua kecik lagi beb. Nama Siti Rokiah pun boleh jadi nama laki. Cerita ni gua tak pernah cerita dekat sapa-sapa lagi. Sapa baca first, dia lah orang pertama tau. Dah lebih 20 tahun gua simpan rapi rahsia ni, hari ni rasa nak reveal rahsia.

Yang membuatkan gua sangsi tu sebab wajah MJ, gua tak tau apa jantina dia ni. Muka dia bagi gua, berat ke perempuan. Tapi sekali tu bila gua usha video kelip yang dia bukak baju anatomi badan dia lari dari apa yang gua harapkan. Demmit.. MJ ni laki rupanya.






notaKaki : Bersempena dengan lagu ni, gua berharap bukan gua sorang ja yang ada masalah ni.

3 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Agh, kenapa kita tak karok lagu ni? One of the most beautiful song, written and composed.

Madam Agni berkata...

Salam,

Kami merupakan pekerja2 dari sebuah kilang di Shah Alam, Agni Energie Sdn Bhd yang diberhentikan secara besar-besaran tanpa pampasan dan gaji.

Majikan kami merupakan sebuah syarikat multinasional yang sedang cuba melarikan diri ke luar negara.

Bantulah kami untuk mendptkan hak kami.

Kami perlukan trafik dan follower untuk BLOG kami. (kami dah jd follower blog anda juga)

Bantuan anda amat2... tersangat2 diperlukan.

http://agni-inc.blogspot.com

Madam Rahmath berkata...

Salam,

Kami merupakan pekerja2 dari sebuah pasaraya di Tronoh, Rahmath Enterprise & Konco-konco yang diberhentikan secara rapi tanpa pampasan dan cukai tanah.

Majikan kami merupakan sebuah syarikat kepelbagaian-nasional yang sedang cuba melarikan diri ke luar daerah.

Bantulah kami untuk mendptkan hak kami.

Kami perlukan trafik dan follower untuk BLOG kami. (kami dah jd follower blog anda juga. suka x?)

Bantuan anda amat2... tersangat2 diperlukan.

http://konco-konco-rahmath.blogspot.com