0 Ada Jodoh Juga Dia

Gua tampar-tampar pipi gebu gua untuk memastikan bahawa gua tak bermimpi. Tapi tampar manja lah, tak da macam senior tampar kat asrama dulu, macam terpusing kepala.

Betullah, perut pun rasa kenyang

Gua bermonolog sendirian.

****

Konfem gua dekat kenduri kahwin.

Rokok dah 2 batang gua lenjan secara tanpa henti, mana tau gua masih mamai ketika melihat muka pengantin.

Damn..ni konfem gua tak bermimpi!! Gua pasti.

*********

Konfem gua dekat kenduri kahwin dan Khairi yang bersanding depan mata gua tuh. Malam tadi dia online chat-chat sama awek, hari dia dah sanding? Hmm

*Selamat Pengantin Baru kepada Khairi and Lina.

Informasi Tambahan : Khairi adalah seorang analyst di Frost & Sullivan, gua kenal dia ketika gua disekolahkan di syarikat tersebut. 32 tahun membujang..akhirnya..tahniah!!

0 487 batang pen patah: