0 Lagu Klasik 1990's

Lu kenal siapa 4U2c? Ini zaman gua sekolah rendah Tahap 1. Gila babi femes zaman tu, Backstreet Boys tak up lagi, tengah amik PMR kot. Populariti 4U2C memang tak dapat dibendung lagi. Gua ingat budak-budak zaman tu memang perangai. Pergi beraya pusing kampung pakai baju melayu, tapi ada CD sangkut kat leher. Memang urban habis dressing gantung CD zaman tu. Komputer pun tak tau rupa macam mana, tapi CD kat tengkuk. Kalau zaman tu ada mat salleh tanya berapa fungsi CD pun, meu mengigil nak jawap. Kira zaman tu, sapa tak pakai CD tak geng la. Jalan sorang-sorang..celaka






*Part dia sepak daun kat hujung tu memang rebel.

notaKaki : Dengar kata sekarang Fiona punya anak tengah nak ambik SPM taun ni. Pokok yang dia ukir nama tu pun dah kena tebang dengan DBKL.

0 487 batang pen patah: