0 Kepala Jin #1 : Dodol

*Dol bersama Mataharinya, amik gambar depan cermin. Nak penerajang pun ada.

Ini Mohd Syafiq bin Abdullah, gua panggil dia Dol@Dodol bersempena dengan nama bapak dia. Gua menamakan beliau sebagai insan yang bertanggungjawap membawa gua keluar melepak di sekitar Cambell Complex dan Sogo bersama budak-budak pakai but besi keluaran negara penjajah dan kasut cap Converse yang daif gila. Banyak yang kami lalui, zaman kegelapan gua yang paling gelap gua rasa time sekali dengan Dol. Gelap gila babi, tapi kadang-kadang kami cerahkan dengan membakar tong sampah awam dan lari..haha. Tapi pada tahun 2002 kami terpaksa berpisah, sebab 2-2 kena buang sekolah..hahaha

Sekarang dengar kata Dol dah tak grunge, dia sekarang ni dah jadi mamat clubbing paling tip-top kat area KL. Hujung minggu ni gua nak lepak dengan dia la, tanya apa perkembangan musik RnB terbaru.

0 487 batang pen patah: