0 Autopsi #2 : BBQ Bersama Peminat Dari Fakulti Elektrik dan Elektronik


Hari tu budak-budak course EE ada bikin BBQ. Atas alasan nak meramaikan majlis, mereka menjemput gua. Tapi gua tau, dorang jemput gua sebenarnya adalah untuk menampakkan 'sinar' dalam majlis mereka. Ye la, orang lain nampak gua bersama dorang, mesti lah orang terkejut. "Weh, dorang BBQ jemput artis la". Anyway gua tak kisah, sebab ini kira macam corporate responsiblity gua. Macam TV3 buat Bersamamu. Majlis bukan main meriah lagi dengan kehadiran gua, dan pembantu peribadi gua Long. Ayam BBQ dorang memang tip-top, atas kemahiran gua bermain dengan api, dan bermain dengan air ayam yang disimbah oleh Norman. Terima Kasih

Tapi gua angin satu bab, sebab gambar gua kena halang dengan Pudin. Bukan main berapi hati dan perasaan gua. Nukman Basyir pulak amik gambar bukak spek, bajet macam Andy Law.

0 487 batang pen patah: