1 Surat Untuk Rakan-rakan

Kehadapan rakan-rakan yang disayangi,

*Dasar tertutup

Sekarang gua bakal menempuh last paper untuk semester pengajian January 2009 pada hari Khamis ni. Subjek : Pembangunan Pengurusan Pengetahuan, serius gua berani jamin lu pun tak dak idea apa benda ni. Sebab gua yang belajar benda ni pun tengah dok blur-blur lagi.

Gua tau lu orang semua dah habis exam. Dah tau gua ada paper, lagi mau hasut. Ajak pergi karaoke lah, jamming lah, bercuti di Pangkor, merompak 7-Eleven dan pelbagai aktiviti lain. Disini gua menegaskan bahawa gua mengamalkan dasar 'tertutup' sehingga tamat hari Khamis ni. Segala aktiviti yang melibatkan keindahan fatamorgana sila proceed on the next day.

Ikhlas Dariku,

Achan Sinclair

notaKakiBelajar : muvie apa yang best lagi??

1 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Ko mesti takto ape maksudnye kebebasan mutlak lagi kan?

(Memandang sinis org yg masih ada tanggungjawab)