4 Misteri Penunggu Tandas Rumah Gua

Bagi gua tandas atau bilik air merupakan suatu faktor yang penting dalam memilih sesebuah rumah untuk diduduki. Gua tak adalah demand standard kualiti macam tandas RM2 kat KLCC tu. Tapi sekurang-kurangnya boleh gua tidur sekejap kalo bangun pagi dan malas nak mandi lagi. Gua bersyukur kerana rakan-rakan rumah gua adalah manusia bertamadun dalam menggunakan tandas, walaupun ada yang muka tak berapa nak tamadun, macam orang gasar.

Tapi sampai hari ini ada suatu perkara yang meninggalkan tanda tanya dalam hati nurani gua. Apa motif poster ni dalam tandas rumah gua? Dengar kata dah 2-3 tahun poster ni ada kat tandas. Nak tanggal takut ada penunggu. Lu bayangkan lu mandi sambil diperhatikan 3 amoi. Tak tenteram beb.

4 487 batang pen patah:

Faiz Rev berkata...

dude,

those girls are really sweet~

Achan Sinclair berkata...

Mandi tengah malam memang terbaik.. =P

Pakker berkata...

lain macam je letak poster awek kat tandas. nih bukan takut nak cabut, nih mmg tanak cabut. haha

Kersani berkata...

heheh!

post yg kelakar. macam biasa dari achan.

best2.

tapi knapa awek korea? or jepun?

hmm... :P