3 Kehidupan Yang Serba Sederhana

Perrgh.. Kepala gua pusing beb sebab tidur lama sangat. Nampak sangat kepala gua teruja dengan spring tilam mak gua kat rumah. Haha.. Mesti perkara ini menimbulkan perasaan hasad dengki di kalangan rakan-rakan. Walaupun exam gua tak habis lagi, tapi dua dah terjah balik rumah dulu. Lama sangat dah ni gua tak balik rumah, koordinat perabot pun dah berubah. Mak gua siap beli oven baru yang nak dekat sama besar dengan peti ais. Meriah pulak orang tua ni, raya pun lambat lagi.

Sekarang ni gua nak mengadu nasib. Gua syak gua ada krisis identiti ni. Sekarang ni gua tengah melayari sesarang internet Korea dan sedang mencari sarikata orangputih untuk cerita Korea? Apa hal gua ni? Nak kata baru balik dari Mexico, tak pun. Doakan gua cepat sembuh.


notaKaki - Sekarang gua dah ada ruang khas untuk notakaki..haha

3 487 batang pen patah:

incik neng berkata...

fuu layout baru , gile tak maskulin aahh

Achan Sinclair berkata...

ko jgn gelak..susa bodo nak main programming html jadah ni

iLLy berkata...

waahhh.. layout baru...