1 Jom Main Kawen-kawen?

Cuti menjelma lagi. Siapa tak suka cuti? Orang kerajaan pun melompat-lompat kalau dapat cuti, kalau tak cuti pun diorang bikin cuti sendiri dekat kantin-kantin berdekatan pejabat kerajaan, memang untung buat bisnes makan-makan dekat opis gomen.

Biasalah cuti-cuti, jemputan kahwin dah tebal menggila. Dari Perak, pusing KL sampai ke Pahang. Rakan-rakan dah patut kene berkahwin. Seekor-seekor kalau usha awek je dah meleleh air liur, memang jatuh hukum wajib berkahwin dah macam tuh.

Insyallah gua akan memenuhi invitation kahwin korang selagi gua termampu. Tapi gua nak minta maap in advanced, yang kahwin next week dan next-next week, gua tak pat join kot. Gua terpaksa cari jodoh dekat Sabah dan Labuan, dengar kata sumandak (gadis) sana memang tak buleh tahan...hahaha.

Maka dengan rasminya gua akan bercuti blogging sampai gua nak start menulis balik. Doakan harga rokok kat sana tak naik secara tiba-tiba...amin

Dah gua nak pergi Low Yatt, beli power supply baru. Tiba-tiba power supply gua musnah kali kedua dalam tahun ni..doakan Low Yatt tak runtuh..amin

notakakiKenduriKawen : Jiran gua bikin kenduri, emcee dia suara macam awek announcer kat airport, bule cakap melayu, omputih sama arab tu..tone 'Terima Kasih' dia memang gua tak tahan..

1 487 batang pen patah:

Tanpa Nama berkata...

acan..
kadang2 aku konfius aku ngah bukak blog ko ke maybank2u...
bile ko balik dari sabah?
g ziarah abah kite ye?