3 Caci-Maki#1 : Arsenal, Kong dan Ejat


Lepas gua kutuk Man U selama beberapa tahun, sejak gua akil baligh. Lepas usha Man U lawan sama Arsenal lagi sakit hati jiwa gua. Buleh pulak Man U titik Arsenal? Lepas minit ke-11 tu, gua rasa nak sepak rusuk belak kiri milik Ranalgay, biar tercengang Sir Alex FurGayson. Namun gua bersyukur sebab Anderson Man U tak score, kalau tak memang gua tak tau nak letak muka kat mana. Anderson puasa selama 2 musim dengan tak skor apa-apa gol, tapi puasanya terbatal bila match dengan Arsenal. Tahi!!

Arsenal pun macam celaka, main asyik nak jatuh. Dia ingat mata dikira melalui siapa paling banyak yang jatuh ke? Nak backhand kat muka sekor-sekor, Gibs memang gua bagi double. Lu bayangkan saat-saat yang terpaksa gua tempuh time balik dari mapley, gua menumpang kereta Kong ditemani Ejat, 2 ekor fanatik Setan Merah (Man U), rasa macam nak balik jalan kaki dari Tronoh ke UTP.

Selamat lagi sekali gua tak letak kad ATM dengan nombor PIN dekat atas meja macam biasa tanda yakin dengan permainan Arsenal kelmarin. Kalau tak, mungkin sekarang gua tak dapat update blog sebab terpaksa menjual komputer riba gua demi menyara hidup.

3 487 batang pen patah:

Faliq berkata...

Ni drastik sgt.

Dasar fanatik.

Bajet berkata...

haha nak buat mcm mana musim ni kempunan piala lagi la nampaknya

pxcl berkata...

ko fan arsenal gk ke acan...haha welkam 2 da club....aku ingt ko fan stoke city