6 Laporan Bergambar Grand Dinner Batch Jan '05

Gua baru lepas usha citer korea, esok cuti tak ada kelas, cuma ada Oral presentation. Celaka, cerita korea tu memang berjaya membuatkan gua sebak, time part sedih je rasa macam kelenjar air mata dah mula berfungsi, gua nyalakan api rokok melambangkan kemaskulinan gua dan secara langsung cover sifat kelakian gua. Ni gua lemah dengan filem-filem yang bermain dengan emosi, hati dan perasaan.

Kembali kepada topik asal, pada Jumaat lepas telah diadakan Majlis Makan Malam Meriah oleh pelajar UTP pengambilan Jan 05. Gua join la beb.. Gua tamau story panjang, gua nak post gambar je. Orang kata, satu gambar memberi seribu cerita. Pandai-pandai lah lu reka cerita sendiri.

*Stage sama kek, gua tak into sangat kek span ni. Kek keju atau kek lapis Sarawak gua akan pertimbangkan

*Kaunter pendaftaran, budak-budak bersepah hisap rokok kat lobby hotel macam orang kaya.

*Ballroom, tak boleh disebut sebagai bilik bebola. Tak ada live kat sini. Besau, terang..


*Lauk Yang Gua Into : Songtham, Sayur Campur (gua kutip cendawan je), Ayam Masak Ntah Apa-Apa, Udang Goreng Butter. Lauk Yang Terabai Dari Mata gua : Lamb sama Kari Kepala Ikan..sume budak table gua tak reti makan kepala ikan...Kat asrama dulu tak ada menu ni.

*Budak table gua, perangai dah bukan-bukan. Tapi table sebelah dah macam orang gasar makan kat hotel. Gua bersyukur duduk ngan deme ni.




*Coursemate gua, kalau bermodalkan muka-muka ni. Korang mesti ingat gua ambil course Seni Memecah Rumah kan?


*Assignment tak gerak? Cari mereka bertiga.


*Gua advance kan dahulu Muka Hadapan Majalah Maskulin bulan depan.

*Yang Berhormat Sobri, tetamu jemputan dari Bangunan UMNO sebelah Cassuarina.


*Benci usha muke laki je kan? Nah amik gambart awek dengan apa kaum ntah.


*Zali (mata high) dengan Nana. Awek Zali, tolonglah usha gambar ni..peliss



*Primadona atau Primajohna?


*Gaya gua dengan Azam..gaya seorang Azman.



*Seorang pembunuh tersilap masuk hall.


*Gaya, Mutu dan Ramusamy.


*Best Dress Award? Gua tak into sangat.

* Kalau Izza bersuara..

*Kaum lelaki akan bertindak begini..


*Kalau gua bersuara...

*Tak kira jantina meletakkan harapan melangit kepada gua..


Peminat nak ambil gambar dengan gua. Gua iya kan sahaja. Kadang-kadang gua usha wajah jua dengan David Archuleta macam adik-beradik je.


*Gori, tuan tanah..ada gaya tuan tanah kan?


*Zaufan on Stage, sume kekenyangan.


*Ada orang kata time gua nyanyi, rupa gua tak lari jauh dengan Dafi AF. Ni gua menjerit dengan Zaufan, bukan Band Jamen.

*Band Jamen tanpa gua dan Faliq. Dorang suke-suke hati je tukar instrument. Majin The Drummer on Guitar, Sebaz Guitarist on Bass.. Lisa masih dengan mic.

*Lisa, vox band gua berkimono. Tapi gua syak dia ni bukan orang jepun.


*Ini Izhan, ex-bassist Band Jamen. Beliau dijemput selaku lead guitarist undangan, mengantikan tempat Faliq yang sedang asyik bercinta dengan gadisnya di KL. Izhan ni ada bau-bau bacang dengan penyanyi pop yeye, L. Ramli rasanya.


*Kadang-kadang ada juga wajah yang membuatkan kita tak berselera nak makan di hotel


*Pisem, hensem dan single. Wakil negeri dalam Pertandingan Gusti Lengan Daerah Raub. Makan tak banyak, maintainance tak tinggi. Jika berminat sila hubungi saya.

*Gua dinobatkan sebagai 'King of the Batch', terima kasih kepada pengundi. Sebelah tu Izza, Queen..langsung tak sama dengan Fredie Mercury. (Belakang : Wajah Gapo sedang buat komplot meletakkan racun dalam rokok gua)


*Pandangan depan sambil melambai tangan kepada peminat.. gambar Izza separuh, tak apa ni blog gua (Belakang : Fauzan naik berang dengan adegan manja gua)

Sayang Semua dari Bintang Pujaan Remaja, Achan Sinclair

6 487 batang pen patah:

Nurul Aain berkata...

yang gambar no 20 pegang bunga tuh,
lelaki atau perempuan?

confuse.

Abang Ben berkata...

wow.... UTP ka Uni Of Colorado punya event ni?

Dasat...

Achan Sinclair berkata...

Noin

I syak dia wanita pada awalnya. Tapi sangkaan I meleset lepas I usha misai nipis pada mukanya.

--------

Abg Ben

Colorado? Jangan terpengaruh dengan mata biru gua. yang lain sume org Melayu..student UTP..TRONOH!

GEDO berkata...

babi acan tidka menkreditkn name aku selaku vokali bandjamen saks.... xde gmbrku jua

Achan Sinclair berkata...

hahaha..oaky2..gedo ada..dia vox bandjamen...ok puas? hahaha

Nurul Aain berkata...

Mesti ada perasaan sedikit hampa bila tau dia bukan perempuan. Haha.