0 Selamat Pengantin Baru to R&R (Rock & Radical)





Semalam gua ke Majlis Persandingan Rodhiah & Razak, bertempat di Dewan SK Taman Melawati 1. Memang cabaran, nak pergi sana berperang sana-sini. Anak-anak kehilangan ibu, suami-suami tetinggal isteri mengejar awex..haha.

Jam 2.45 ptg, kami berkumpul di Carltex Taman Melawati. Time ni jumpa senpai (senior) yang ada sesetengahnya hampir setengah dekad gua tak jumpa. Kali ni gua jumpa Fimad & Wawa (isteri), Rizza Abas (isteri kat Terenganu..haha), Syed (masih mencari isteri), Watta (gay), Zul dan pasangan dan Eni dan balaknya..hehe. Sume ni adalah alumuni UTP dan lebih tepat lagi adalah alumuni Cekak Hanafi UTP. Kami juga turut disertai oleh Zamani, Ifat, Ajoy, Dayah, Alen, Intah, Ecah, Boy dan Fatah.

Time petang ni dipilih kerana consider pengantin akan meluangkan masa bersama keluarga dahulu selepas majlis persandingan. Maka, jika datang lewat adalah masa pengantin nak beramah mesra dengan kami. Pasangan pengantin memang segak dan ayu lah, bercahaya muka.

*From left : Zam, gua, Pengantin Perempuan aka Rod, Zul & Spouse.. amik berkat

*Sesi lepak-lepak bersama senpai-senpai UTP, cerita tentang 'keluarga'..amacam? Berat tak topik?

*Finally, bergambar bersama pasangan mempelai Razak & Rod..Habis Rod kene tanduk. Apa ingat jadi pengantin tak leh kena dummy ke?
Back Left : Boy, gua, Fatah, Syed, Iffat, Fimad & Wawa (isteri), Eni & Spouse, Ajoy, Rizza Abas.
Front Left : Alen, Dayah, Ecah, Razak & Rod, Intan & rakan..

Selamat Pengantin Baru & Semoga Kekal Bahagia ke hujung nyawa..


Next : 7hb Mac, Majlis Resepsi Ustad aka Firdaus...tunggu!!

0 487 batang pen patah: