0 Kisah-kisah Maskulin Part 2

Fayan Malaya, seorang pelajar tahun akhir yang berasal dari Bangkok, Thailand. Muka dah macam Azam, vocalist Influx tapi ni serabai sikit. Cakap Melayu bolehlah, terkial-kial macam sial jugak la sebenarnya. Hobi suka main Dota, tapi tak de la terer cam cilake.

Suatu hari di dalam bilik, beliau mengajukan soalan kepada gua, Ketek dan Ajak.

"Korang rasa perlu ke ucapkan Cinta dekat awek?" Soalan yang umum.

"Hahaha, perlukah disebut ayat tuh?" gua menyelah.

"Tak yah kot", jawap Ajak, ringkas, padat dan bermuka cam cilaka.

"Ketek, ko jawap la. Ko kan romantis", gua tuju soalan pada Ketek.

"Cinta? Hahahahaha", sinis Ketek.

Memang sah Sindrom Lelaki Bujang 20-an. Cinta?? Hahahaha..gelak sepam lagi.

Sekarang gua tengah tunggu mama gua jemput gua kat Restoran Jejantas Sungai Buloh. Apa lu ingat Lelaki Bujang 20-an tak da manja-manja dengan mak ke? :D

0 487 batang pen patah: