1 Tribute to F&S

Lu boikot Amareka? Apa lu buat? Demonstrasi jalanan? Tak minum Coke? Tersengguk-sengguk atas meja opis sebab benci Starbucks? Patahkan CD Star Wars sebab tak nak menyokong Speilberg? Cari CD sistem operasi komputer 'Pintu' untuk mengelak dari menggunakan 'Windows'?

Gua? Gua berenti dari Frost & Sullivan, sebuah syarikat perunding dan penyelidikan Amareka.

Amacam? Drastik tak tindakan gua?

Apa kita nak buat, kita punya suka. Jalan kita nampak lain, misi kita sama.

Hari ni last day gua, sebagai penyelidik dan perunding. Task terakhir gua adalal menulis artikel mengenai Pasaran 'Electronic Access Control System in APAC', dan mungkin akan di keluarkan pada bulan depan di web rasmi Frost.

Tapi gua mengucapkan ribuan terima kasih kepada Frost & Sullivan kerana memberi peluang dan pengalaman kepada gua.

1 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Tahniah atas ketamatan intern anda~