3 Masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang rimau...jadah apa rimau ada kandang!!

Gua perlu menyesuaikan diri dengan persekitaran sebagai seorang pelajar. Serius, gua rasa lain, sekarang waktu bangun tidur dah macam tok bilal masjid bangunsubuh, mana pergi zaman subuh pukul 7.46 am, teknik bercakap gua ni dah macam nak interview Menteri Kewangan dalam rancangan niaga di TV3, lawak gua dah macam lawak Seann W. Scott yang jadi Stifler dalam American Pie. Malahan tekak gua pun dah tak boleh terima rokok Winston...derek nak Mild Seven..mild la wallet gua.

Tapi gua dah start buat improvement macam zaman dulu-dulu, pukul 5 baru nak tidur.. Kang kol 10 nak jumpe Encik Hilmi Hassan. Selamat Pagee. Suwit Derim..

3 487 batang pen patah:

penkek coklat berkata...

aku pun gitu gak masa balik praktikal...dan sampai sekarang tak berubah-ubah dah...

kelas lambat pun bangun awal...

nasib baik yer tak?

mkhalidibrahim berkata...

selamat kembali ke sekolah!

oniechan berkata...

hahaha..agknye aku pown cmtu la eik nnt?weuu~