2 Ahlan Wasahlan 2009

Kesedaran gua terhadap nombor-nombor di kalender agak rendah. Tetapi gua sedar jugak la kehadiran tahun 2009. Gua nak mengucapkan Selamat Tahun Baru Masehi 2009 dan Hijrah 1430. Ye gua lambat, gua sedar tapi gua tak rugi apa pun. Wajah gua tetap iras Edward Cullin, hero filem Twilight. Ohh.. Happy Belated Besday kat Abah gua. Umur dah 51 beb..

Gua akan menamatkan perkhidmatan gua sebagai Penganalisis Pasaran pada Jumaat depan. Dan gua bakal memulakan kehidupan sebagai pelajar kembali di Universiti Teknologi Petronas. Hari tuh gua hantar member di UPM, gua tetibe rindu UTP terutama di Old Village 5, Kafe Pak Ali, DC++ dan katil spring. Memang klasik lepak kat tebing jalan sambil main gitar, tak ada internet lagi kat area V5 tuh. Okay gua dah melalut.

Azam tahun nie? Hmm...gua berazam nak plan untuk azam 2010. Tuh azam gua..hehe

notakaki : Esok gua ada latihan seni suara di Pusat Karaoke Alamanda, dan sessi latihan musik di Studio kat Wangsa Maju...ingat bawak pick!!

2 487 batang pen patah:

Pendingin_hawa berkata...

lu jamming kat wangsa maju ngn sapa can??

Achan Sinclair berkata...

Dgn Mustah, Machai dan Nukman...hmm kalo bukan kat mana beb?