0 Suratku Untukmu #2

Dear Uncle Santa Klaus,

Aku dengor orang berdegor ngate malam ni kome round dunie ye Yob? Aku ridok le mengharap bebenor, tapi ape le salahnye kalau kome renti kat rumah aku. Tapi alang-alang dok ngantor hadiah kat rumah mike, ape la salahnye renti rumah aku minum Ali Cafe secawan due. Ye le, kome pun bukan ringan Yob, ruse-ruse tu kene rehat jugak. Hmm..kalau kome berenti tuh bawak le hadiah sikit-sikit. Ridok le banyak aku demand, ade la sikit-sikit.


  • TV Plasma yang buleh gantung kat dinding jamban rumah gua.
  • Rumah berbentuk villa mewah di pesisiran pantai Miami, berserta org gaji berwajah ala-ala heroin citer Malin Kundang
  • Uhh..aku nak belik djembe Remo yang RM2200, duit kering skang beb.
  • Guitar effect board, sekali dengan sume efek-efek. Board tuh hendaklah sepanjang 20m.
  • Tolong bank in USD 2 bil dalam akaun Maybank gua.
Sekian Terima Kasih,

Menjalankan Tugas,

Achan Sinclair

"Mai sechewen"

0 487 batang pen patah: