5 Silap-silap Gua Naik Pangkat Jadi PM

Gua hari ni bekerja untuk 18 jam. Amacam Pak Lak? Ada berani lawan rekod pekerjaan gua tak?


5 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Amacam bro? Ada surut ka air yang dipasang? Haha.

Jaga kesihatan ya?

Abang Ben berkata...

PM kena elected la... mana ada naik pangkat?

18 jam keje? Main PS3 ke?

zwan berkata...

waaaa...
ko biar btul can..
baik cukupkn satu ari trus..
hehe...

Bajet berkata...

Pekerja macam ni la yang kita mahukan yeye.

Achan Sinclair berkata...

NymQ

Aku tak paham..tp mmg aku sentiasa menjaga kesihatan..hehe

-----------

Bro Ben

Ini bukan fitnah, gua tak reti main mana-mana permainan konsul. Kecuali ianya game Guitar Hero.

-----------

Zwan

Gua..tak tau nak cakap apa dah..nampak opis ni kecik je..

----------

Bajet

Aku..nak bekhen ko!!