8 Wallpaper percuma!!


*Atas permintaan ramai, gua bagi wallpaper percuma. Sila gunakan sebaik mungkin.
Terima kasih

8 487 batang pen patah:

Achan Sinclair berkata...

Eeh...muke die macam Dafi la~ baek punye..

ejat berkata...

gile sendiri kumen
jaga2 la achan.jika perempuan meletakkan gambar ni sbg wallpaper mungkin satu dalam seribu,tapi aku takut2 jika lelaki yg letak gambar ni sbg wallpaper.mungkin kamu yg akan bersumpah dimesjid Annur,UTP kelak.aku taknak jadik saksi sumpah ko.hahaha

incik neng berkata...

aku sokong je ejat kat atas tuh, kalaulah kau kene pegi pusrawi.....

zhee berkata...

siyes comel..
wakakakaka..!!

AlexAlabasta berkata...

Ni ape ni?! poster terbaru Texas Chainsaw massacre ke? Macam seram je poster kali nih, nak kene gie tengok kat wayang nih! Bile masok Mesia?

eddie dewanaga berkata...

dan berpeluang juga naik turun ofis Harakah!

mega_kong berkata...

Mungkin poster Child's Play 6 kot? Child's Play 6 : Chucky's Pet~!

Tanpa Nama berkata...

Bro,

gua nak auto graf!!!!!!!!!!!!!!1

itu cincin dpt mana?