7 Sexyness of me~

Gua kene tag, sama illy. Gua tau gua sexy, maka gua jawap survey sexy ni.
  • Snap or just shift through the photo gallery and pick 3 pics of yours which u think are sexy.
  • Don't have to be revealing (though some said SEXY IS SKIN),
  • Explain why u think so,
  • Tag 3 friends (who you think is sexy)



Apa lagi lu rasa? Ni tak cukup sexy ke? What do you espect with sexiness? It skin right? So inilah gambar yang menunjukkan pendedahan kulit gua pada tahap tertinggi? Sexy bukan? Manusia tanpa rerambut dikepala..



Lu usha sama tahap kelentokkan badan gua, memang bergaya. Sebagai selebriti, gua memang kene pandai pose. Ada yang kata gua photogenic, ada yang menyamakan gua dengan Awal Ashaari dan iras-iras dengan model Fahrin, ex-balak Linda Onn. Gua pun tak berapa nak konfem. Ni gambar time last paper SPM, amacam?? Ada gaya pelajar gemilang, sekolah terbilang tak??hehehe



Gua tak suka dedah peha, ataupun bahagian-bahagian badan gua yg lain. Tapi ini gua kasi chance la...weh cik adik, lap air liur meleleh kat bibir tuh.



Gua kasi tag sama NymQ, Bajet dengan... Adek.. ini untuk menunjukkan gua bukan seorang yang diskriminasi untuk lelaki sahaja.

7 487 batang pen patah:

AlexAlabasta berkata...

Evolusi Achan mengikut gambar (ikut susunan umor) mengamalkan prinsip 3 K.

1. Kiut
2. Kurus
3. Kepalahotakkoseksi~!!!

haha...
napela ko tak maintain rambut time kecik2 tu achan, kan comel?

nanti chebuat tag~

adeknurul berkata...

hohohohoh.... ok ok... :P

adeknurul berkata...

eh jap... i kene tag ke ni? alamak.. hahahahha. cis!

Nuriman berkata...

Keseksian Achan melampaui Moto Moto dalam citer Madagascar, untuk maklumat lanjut boleh tengok video clip Moto Moto ni. hahahaha

cikhajar berkata...

hahahahaahha weng btoi

Achan Sinclair berkata...

Tengok-tengok...gua baru lentik bdan, tunjuk kulit kepala sama tunjuk peha...dah ramai yang tak keruan

iLLy Ramudzan berkata...

uih.. cannot tahan.. tunjuk peha tuuuh. aurat weyh.. aurat..