1 Series House MD dalam versi Melayu : Dr. Horse

Selepas beberapa hari gua bertongkat, David Shore ada call gua. Dia offer gua berlakon dalam series kegemaran ramai, House MD. Katanya Hugh Laurie, selaku hero cite House menyatakan bahawa gua lebih sesuai memegang watak Dr. House dari beliau.

Gua try lepak dengan Rosyam Nor dan Dato Yusuf Haslam untuk meminta pandangan mereka tentang perkara ini. Fasha Sandha ada SMS gua suruh fikirkan betul-betul mengenai tawaran ni. Hmm..apa yang patut lakukan ni??

* Ada mana-mana gadis comel yang nak membawa watak Dr. Cameron?

1 487 batang pen patah:

Nuriman berkata...

Achan, kalo ko amik pure sains mase sekolah menengah dulu, aku suggest kan ko untuk terima tawaran tu. Kalau tak you fire jawab nye haha

skarang dah brapa bulan ko bertongkat? member aku boleh tune motor, mane la tau bleh tolong ko tune ibu jari plak hahaha