4 Selamat Pengantin Baru to Sinclair from Sinclair




Gua dengan rasa penuh kegembiraan (walaupun terdetik sedikit kesedihan, akibat Bunga diambil orang), gua mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari (BCL) yang melangsungkan majlis perkahwinan macam Paris Hilton punya kaya, siap pakai jet peribadi lagi. Abah die..

Mungkin korang tak tau kisah sebalik perkahwinan mereka, pada awalnya BCL ingin mencari seorang jejaka yang dikatakan sebagai Lelaki-Berwajah-Pan-Asian-Paling-Tampan-dan-Segak, yang bernama Achan Sinclair. Tapi akibat communication hazard, dia terjumpa dengan clone Achan Sinclair, iaitu Ashraf Sinclair.

Ya nama kami hampir sama, tapi kualiti kami jauh berbeza. Kamu dapat spot kan yang mana lebih kachak? Tak perlu tulis dikomen, simpan terus dalam lubuk hati kamu. Semoga bahagia ke anak cucu..huhh

notakakiSinclair : Now playing in my winamp. Pelamin Anganku Musnah by Azie.

4 487 batang pen patah:

Nuriman berkata...

achan, bunga bukan sekuntum

ejat berkata...

chan,bunga ckp nak kawen ngn aku,tp aku putuskan sbb aku tanak begelumang ngn glamour.thats y die kawen ngn ashraf sinclair tu.

Achan Sinclair berkata...

perghhh..sape jeles hijek gambar BCL?? alaaa

vidadarisakura berkata...

takziah weh...haha