4 Perkara Yang Mustahil Gua Lakukan Dengan Keadaan Sendi Engsel Yang Cedera

Seperti anda maklum, gua MC 2 minggu bermula Isnin lepas akibat perbuatan sendiri. Disini gua melahirkan perasaan kerugian akibat tak boleh buat perkara-perkara berikut diakibatkan jari gua nak putus. Antaranya :-

  • Menaiki motorsikal - Gua seorang yang gemar jalan-jalan naik motorsikal. Tampak lebih cool mungkin. Kini gua tak boleh nak main gear songket, atau gua songket gear ke atas, jari gua terkulai ke bawah.
  • Bermain tenteng - Gile lu..mau tertinggal jari gua kalau gua terpaksa melangkau 3 petak dalam permainan tersebut.
  • Main pijak-pijak kaki - Kakimu diatas kaki ku? Kaki ku pasti di atas muka mu...percayalah!!
  • Bersilat - For sure, Im gonna miss this thing....sob...sob..sob..gua tak boleh nak ckap apa dah nie...sedey.
  • Duduk antara dua sujud - wooo...percayalah bunyinya..wooo...
  • Naik Tangga Laju-laju - Gua ada feberet, naik tangga langkau 3 anak tangga sekaligus sebab kaki gua panjang. Kini gua bertongkat.. Kalau naik tangga, ada ibu mengandung sarat di belakang gua pun boleh sound. Woi laju lah sket!!

notakaki : Gua mampu menulis notakaki lagi~ yezza...hahaha

4 487 batang pen patah:

Faiz Rev berkata...

gua doakan kaki lu cepat sembuh. amin

ejat berkata...

lu dah boleh apply OKU neh.byk pekdah nye dpt stiker OKu.sng dpy parking,toilet khas,lrt org kasik tmpt duduk dan lain2.

haha.smoge cepat sembuh dude,nnt model2 jgn lupe ajak aku

Achan Sinclair berkata...

Rev

Pas tu kita boleh trade perkara yang sepatutnya kita trade kan2?hehehe

--------------

Ejat

OKU = Orang Kuat Usaha...budak-budak Meskom rindukan belain gua..hehehe

rindu nurse hospital bt gjh berkata...

ahaha..mc dh nak abes!
slamat bekerja semula!
ngeh3