4 Laguku Untukmu



Song for this everning, Untukmu by Onani. Nyanyian asal oleh kumpulan Feminin, kire lebey kurang Spice Girl Malaya la. Berbunga-bunga jek aku usha Feminin nyanyi lagu ni dulu-dulu, sekarang? Apa lu rasa dengar lagu ni dinyanyikan kembali oleh Onani? Nak pukul mereka? Rasai lagu ni versi grindcore.. Usah terlari akidah sudah..

Wassalam

4 487 batang pen patah:

Abang Ben berkata...

Achan, lu yang gemuk sikit tu eh? SEKSA!

incik neng berkata...

macam ayam!

Achan Sinclair berkata...

weh2...sebelum korang menganggap gua seorang lelaki bergaun ketika main gig... maaf kan gua..gua telah menghancurkan impian kalian semua..gua tak perform pakai gaun..hahahaha..

sampai ati lu Ben...ish2..gua normal ramai peminat dikalangan wanita.

Pipai berkata...

AKu tak tau nak kata apa...kalau la kumpulan ni betul2 wujud... mmg aku rasa dunia tak selamat...wujudke kumpulan ni sebenarnya??? wahahaha...