5 Hanya Maya Karin Dibenarkan Untuk Menumpang.

Kalaulah... Gua bangun pagi, gosok gigi, pakai baju keluar rumah nak pergi kerja. Sebelum gua melangkah kaki keluar pintu, gua capai gugusan kunci kereta gua. Gua kasi tekan sama butang getah kaler hijau..

Beep Beep (Unlock dua kali bunyi, lock sekali je)



Lampu signal kete menyala, bukan lampu signal kereta Perodua MyVi hitam. Tetapi sebijik BMW X5.. Pasti berdebar hati gua, sambil bermonolog dalaman. Siapa convert cover set kereta gua?? Gua masuk kereta, start enjin. Kasi tarik gear reverse, kemudian pandu ke ofis laju-laju (takut owner die perasan) tanpa rasa syakwasangka...waaa...syok2... Ada sapa-sapa volunteer nak convert kereta gua??

5 487 batang pen patah:

vidadarisakura berkata...

kalu ko dapat org yg ble convert kereta ko..
sila bgtaw aku sekali..
sebab aku suh dia convert aku jadi maya karin sekali...haha

maya karin berkata...

wak lu!

AlexAlabasta berkata...

(Berdoa demi Achan)


...


Amiiin~

Achan Sinclair berkata...

vidadarisakura

ape ke susah nak pronounce nick ang ni..tak pa aku tak salah kan sesiapa. syukuri pemberian-Nya. Dan kalau ang nak wat improvement, ang boleh apply gua sebagai idola sepanjang masa ang..

-------------

Maya Karin

I lap u...

-------------

NymQ

I pray for u too..

aminn

vidadarisakura berkata...

laa...xyah pronounce..
copy n paste jak...hee