3 Amacam brader?? Ada rasa nak pukul orang tak??


* Amacam brader?? Ada rasa nak pukul orang tak??

Gua main-main surfing. Gua terjumpa gambar lama, gila babi lama. Time tuh gua fit lagi. Setakat lari round padang 8-9 kali tuh tak jadi masalah bagi gua. Senafas jek gua boleh habiskan semuanya. Kini?? ianya bukan membawa masalah, tetapi boleh membawa kemudaratan.

Gambar ni, gambar ex-dormmate..dorm ek? Ala bilik yabg jadi tempat tidur merangkap tempat kene wrestling. Dorm la kan kita panggil? Haaa..dari kiri peniduri katil no. 1. Izzudin Syahmi (sekarang gua tak tau jadi apa dah), kemudian yang pegang album Scorpion tuh namanya Buchen Pemegang Kunci loker no 2, muke berbunge jek (lu usha rambut belah tengah die, air pun boleh mengalir macam longkang kat lorong rambut tuh, tapi time tu memang trend paling terkini la rambut belah tengah), pemegang kunci loker no 4, Khairul Anwar Zarkasi (sekarang dah warak beb) dan pemegang kunci loker no 5, Ajan (anak dah berapa, gua tak konfem)...

Pemegang amanah kunci loker no. 3, adalah gua. Gua tak de dalam gambar..hehehe.

Amacam budak Dorm Tun Mamat? Tuh baru yang picisan dengan spek itam, lu tak usha lagi gambar gua dengan baju Ramlah Ram...haaa

Inilah kisah melampau, pelajar terlampau yang bakal menjadi puak pelampau.

3 487 batang pen patah:

Faiz Rev berkata...

gambar lu mane? aisehhh

Bajet berkata...

Acan aku nak tumbuk Buchen. Haha rindu gila. Dah lama sangat tak jumpa.

Achan Sinclair berkata...

Star mane leh show off sgt~