3 Perjumpaan Persatuan Bekas Pelajar² Comel (Hanya seorang yang masih comel bergaya hingga kini)


Tarikh : 28 Ramadhan 1429

Masa : Waktu Berbuka Puasa

Tempat : Hartz, Time Square

Kisahnya Begini :

Gua organize sendiri Majlis Berbuka Puasa nie yang melibatkan bekas student Yayasan Selnagor Klang batch gua, dan Alhamdulillah penyertaan agak mengalakkan hampir ke 30 orang (batch gua time form 5, 12 orang je laki..bek lu senyap!!).

Ramai dari pelajar haluan kiri yang menyertai perjumpaan ini, yea sebab organizer adalah bekas pelajar berhaluan kiri paling kiri sekali time sekolah..hehe



* Dari kiri : Daeng Mohd Arafat bin Mejar (B) Mat Tap..hampir 8 tahun tak jumpa mamat ni, Skin..setiap weekend jumpa & Achan Awesome

*Masing-masing telah meninggalkan rambut pink dan hijau polis trafik. Tindikan di bahagian muka, seluar kaki kecik dan kasut-kasut funky. Yang pakai hat macam pemain trumpet plak gua usha.hehehe.

*Ini adalah barisan kaki panjat pagar sekolah..hehe. Tak da, dorang ni adalah penyokong dan tulang belakang kejayaan kami sebagai pelajar-pelajar comel (banyak) + nakal (sedikit)


*Gua masih tak boleh terima Amali (paling kanan), diterima sebagai juruterbang TUDM walaupun alignment matanya jelas lari tune walaupun dari pandangan mata kasar manusia normal. Harap-harap tak senget sebelah kapal terbang tuh..hehehe

notakakipontengsekolah : Terimakasih kepada semua yang terlibat, dan gua berharap kita boleh buat lagi dalam 5 tahun lagi...bawak anak masing-masing!!hehehe..

notakakispesialtoBajet : Aku membuat kesilapan besar tak ambil gambar ketika kau dan ***** sedang ber******...hehehe

3 487 batang pen patah:

Bajet berkata...

Acan ko jangan bersuara. Itu hanyalah scandal semata-mata.

Abang Ben berkata...

gua paling teringin nak buat gathering batch gua kat MRSM dulu... tapi punya payah nak buat tu...

tapi kalau jadi, takde la comel2 ni... kecuali gua, semuanya dah jadi pakcik dan MAKCIK ;)

(gua maintain)

Achan Sinclair berkata...

Jet
skandal dan relationship tuh kan lain menurut Julia Hana dalam filem Remp-it ketika die diselubungi selimut ditemani Aqasha..hehehe

---------

Bro Ben

Dak skola gua ada 2-3 org jek dah kawen. Tapi ada sorg awek chun beb dulu, skang dah jd mak orang.... -_-