4 Oit Penduduk Penduduk Palma Puteri, Kota Damansara.

To : Kepada Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Penduduk,
CC : Brader Yus@Pak Guard rumah gua.

Subject : Ini suatu ugutan!!!

Body :

Malam ini amplifier gitar aku akan sampai. Maka berhati-hatilah kalian semua dengan kebingitan gitar baru gua. Gua baru nak try gitar gua, rasakan penangannya. Pak Bilal di surau menjerit-jerit untuk azan semata-mata untuk melawat kebingitan gitar gua, anak-anak kecil yang puasa setengah hari akan layan 'head bangging', ibu-ibu yg letih memasak seronok layan body slam bersama famili tercinta dan bapa-bapa yang baru menghabiskan moreh di masjid sedang asyik berskakin sesama qariaah masjid. Ini semua adalah berpunca dari alunan dari gitar gua, dan bunyi ini akan di sampaikan melalui medium gua iaitu Roland Micro Cube 5".

Sekian Terima Kasih.



*Senjata pembunuhan

4 487 batang pen patah:

Faliq berkata...

ni aku report kat government
niar kene ban mcm malaysian today.
haha

BENTARA berkata...

pastinya letak 5 je runtuh dinding bilik.

Berita tragedi ni nanti aku baca kat CNN.

Achan Sinclair berkata...

Faliq

Gua bukan terrorist beb..Jgn muke AChan Sinclair menghiasi muka depan Nanyang Siang Paw esok..

----------

Bentara

Penduduk kat blok gua dah merusuh semalam..haha..nampak gaye gua kene bertamadun sikit, beli headphone..terharu lak gua ang datang melawat blog ni..

p/s : bentara adalah guitarist lagenda arena metal Tanah Melayu, beliau adalah band member Langsuyr. Budak2 civil UTP, korang akan melihat muka ini mengajar kembali bermula 2009, dalam subjek structure rase nye..hehe

Tanpa Nama berkata...

ini rupenye mende halah yang d gembar gemburkan tuh......